Yazı Boyutu : Yazıyı Küçült Yazıyı Büyüt
Dikkat! Hızlı Yemek Yemek Şişmanlatıyor
Dikkat! Hızlı Yemek Yemek Şişmanlatıyor
27 Ekim 2008 Pazartesi 08:57
JAPON araştırmacılar, yemeğini hızlı yiyenlerin şişmanlama ihtimallerinin diğerlerine nazaran 3 kat fazla olduğunu ortaya koydu.
3 binden fazla denekle üzerinde araştırma yapan Osaka Üniversitesi’nden Hiroyasu ve meslektaşları, “Erkeklerin yüzde 45’i, kadınların ise yüzde 36’sı hızlı şekilde yemek yiyor. Hızlı yemek yiyen kadınların obez olma olasılığı normal yiyenlerden 2 kat fazla. Erkeklerde ise bu oranı yüzde 84 olarak belirledik” dedi.
Kaynak :
Bu haber toplam 257 defa okundu.
Yorum Ekle
Arkadaşına Gönder
Yazdır
HABER YORUMLARI
Bu içeriğe kayıtlı yorum bulunamadı...
Bu içeriğe ait yorum yok. İlk ekleyen siz olmak ister misiniz?
ANKET
Kim Terörist: İsrail mi Hamas mı?
Kim Terörist: İsrail mi  Hamas mı? anketi
Oylamaya Katıl »
» RSS
| Copyright © 2008 haberajans.com

Sitemizdeki yazı, resim ve haberlerin her hakkı saklıdır. İzinsiz, kaynak gösterilmeden kullanılamaz.
Yazılım & Tasarım & Teknik Destek : Mahmut ÖZDEMİR